What goes around, comes around!

Let go of the past and the past will let go of you. Karma is like 69, you get what you give.





Im promise :)
 
November 29, 2012 

Oh hai :) Assalamualaikum sayang. Nak mule kan macam mane eh? Hmm, kenape eh anis sayang sangat dengan lelaki yang bername zikry afiq? Entahlah, relationship kami pun dah lame kekal. Macam mane boleh kekal ni? Hihi, setengah pasangan couple baru create relay harini, next week dah retak. Hm hm, kadang2 teringat mase first time kenal dulu. Hihi, lawak lah :) Budak tuh yang ngorat anis dulu, anis suke maki dia bodo :P Hehe, tapi tak sangke lah first time anis tak suke dia, tapi last sekali anis boleh jatuh cinta dengan dia, and anis sayang dia sangat. Taktahu macam mane nak bukti kan yang anis sayang dia. Hm anis tanak kehilangan dia. Orang ketiga? :'( Anis merayu sangat jangan ganggu hubungan kami. Serious anis cakap elok2 anis merayu sangat :'( *lapairmata* Nak tahu tak? Ape pun dia buat, yang berkaitan dengan member dia or tersangkut dengan perkataan perempuan. Tu boleh membuat kan air mata anis mengalir tau. And kadang2 dia bohong ke, ape ke anis mesti menangis. Sensitif sangat :'( Ya allah, adakah itu tanda yang anis sayang dia terlalu banyak? Kalau jealous jangan cakap lah, apa saje yang dia buat, hati anis mesti terbakar sebab jealous. Sebab tu anis control dia, maafkan saya :'( Awak faham saya kan sayang? Hm, anis tahu anis melampau sebab control dia terlalu terok. Tapi ini untuk kebaikan relay kite sayang. Anis tanak kehilangan dia, sumpah tak sanggup nak break dengan dia. Anis dan dia dah create banyak memory di mana2 saja. Queensbay? Gurney? Bt feringgi? Or mana2 pun dah ade memory. Itu yang membuatkan anis tak boleh nak lupa kan dia. Hmm, kadang2 gaduh terok macam mane sekali pun kami tetap kembali ketawa. Ibaratkan seperti tom and jerry lah, gaduh terok pun tapi mereka tetap bersama :) Kalau gaduh we always bertengkar, kdg2 perkataan tu boleh buat kami break. Maybe sebab ego kami boleh jadi macam tuh. Hehe, bergaduh pun sebab jealous lah cakap bohong lah. Haishh macam2 hal lah :) Anis tahu dia selalu fikir yang negativ tentang anis, tapi sumpah sayang. Anis tak pernah pandang lelaki lain selain sayang. Dalam facebook tuh, bukan anis yang terhegeh-hegeh duk hantar chat ape semua. So jangan risau, saya milik awak selamanya sayang, SELAMANYA! Haritu awak ade kata yang hubungan kita tak akan kekal kan? Tak sayang awak salah, awak seratus peratus salah. Saya janji dengan diri saya sendiri, saya sumpah sebab saya nak jage relay ni betul2. Saya tanak kehilangan awak :( Sayang, i will never give up to chasing your starlight until the end of my life. Sekiranya kita berpisah suatu hari nanti, saya nak awak tahu yang awak adalah yang terakhir di hati saya :'( Awak buah hati saya tau tau :') Ingat tau, i will never give up untuk relay ni. Saya janji dengan awak. Saya sayang awak :* Muchhh. Hm assalamualaikum sayang, kbye.

Never give up on something you really want. It's difficult to wait, but worse to regret. Mohd Zikry Afiq 


Copyright ©.Layout by:Evangelista. All right reserved 2011-infinity.