What goes around, comes around!

Let go of the past and the past will let go of you. Karma is like 69, you get what you give.





iLoveYou ♥
 
November 17, 2012 


Yeah, satgi nak hangout dengan bf tersayangg :* Tak sabar nak tunggu berape jam jeh lagi, wuuu ~ Korang ade? Takde kan, jealous tak? Jealous kan. Haha, dah lame tak keluar pegi queensbay dengan bie. Lagipun duk rindu nih, haritu bagi present kat dia, then sembang apa kaa terus balik. Tak puas lah macam tu kan, so satgi jumpe lame sikit tau xD Boleh buat manje2 dengan dia, sebab dia suka melayan mengade aku nih. Sebab tu sayang dia tuh :* Btw satgi kami hangout, kami pakai t-shirt couple. Nyenyenye, aku tahu aku comel bile pakai t-shirt tuh and shortpants satgi :* Hahaha, tak sabar okay ~ Aku nak pegangg and peluk pinggang dia tak lepas. Time nih je lah mase nye untuk aku bermanje dengan dia. Stay bukan dekat, jumpe lagi lah jarangg gile -_- Okay okay, lupe kan tuh semua. And aku harap dia mai, wangi2 macam setiap kali kami jumpe :* weeeeeee ~ Bau perfume dia boleh buat aku tergoda 44hari oh. Serious tak tipu :3 Okay lah, idea blank terus bile cakap pasal tergoda tuh. Okay assalamualaikum, kbabai :*


Copyright ©.Layout by:Evangelista. All right reserved 2011-infinity.