What goes around, comes around!

Let go of the past and the past will let go of you. Karma is like 69, you get what you give.





Hmm :'(
 
November 05, 2012 


Time gaduh perempuan memang suka maki apa bagai. Tapi sebenarnya dalam masa yang sama, mereka berharap yang boyfriend mereka pujuk dan bagi ayat yang tersangat sweet (': Yeah, tu aku lah sayang. Aku selalu mengharap itu yang aku dapat bila kita bergaduh. Tapi apa yang aku dapat? Kau buat tak peduli je kan, and kau pun buat keras kepala. Last-last aku jugak yang beralah, aku yang pujuk kau mintak maaf bagai. Padahal tu salah kau sayang, hmm :') It sokay, tak semua lelaki sweet macam apa yang aku fikirkan. Memang susah nak dapat lelaki yang paling sweet dalam hubungan ni, sebab kebanyakkan lelaki keras kepala. Tahu nak ikut cara depa je, perempuan ni yang penting okay. Perempuan mempunyai hati dan perasaan yang lemah. So lelaki sepatutnya mengalah terhadap perempuan. Hmm, aku taktahu lah dunia ni. Salah sendiri orang lain yang mintak maaf. And lagi satu aku tengok aku je yang banyak SS dengan kau. Kau buat tak heran je. Bak kata anis lee "Kau memang best" Hmm, aku berharapkan sangat pujukan kau tu untuk aku :') Assalamualaikum. Kbyee, hmm.

https://twitter.com/PandaOmeyIV


Copyright ©.Layout by:Evangelista. All right reserved 2011-infinity.