What goes around, comes around!

Let go of the past and the past will let go of you. Karma is like 69, you get what you give.





Coming!
 
November 07, 2012 


Friday, cepatlah datang. Aku dah tak sabar nak bangun lewat-lewat ni. Haha, cepatnya masa berlalu kan kan? Tengok aku dah nak masuk form3 kot. Omg! Habislah aku kena kepong dengan cikgu, homework and other. Kenapa cuti sebulan jee? Asal tanak bagi setahun macam school dekat oversea tu, summer lah katakan :P Haha, so holiday ni aku tak pergi travel kot. Macam normal jeh, family aku mesti busy dengan kerja kerja kerja! So fuck. Yang aku ni asyik duduk rumah jeh, duit dah lah ape pun tak bagi aku. Haiyoo, cakap pasal duit. Bulan 12 ni mane aku nak cari woi? Kalau sekolah boleh lah jugak aku nak simpan sikit-sikit. Ni tak sekolah habis lah poket nipis, tak pun kosong teruslah kan senang :P Hahaha. Holiday! Yeah, sebulan aku tak payah nak ushar muke cikgu-cikgu dekat sekolah aku tu. Benci aku, yang depa tahu asyik nak menganjing jeh dekat murid tambah lagi aku --' Entah ape lah salah aku ni. Fuck! Aku setiap pagi kalau nak pergi sekolah, bile dah sampai dekat pintu pagar dalam hati aku mesti cakap "Sekolah ni bila nak runtuh, mau aku bakaq jia bagi sekolah ni rentung, budak pun dapat cuti panjang" Hahaha, bukan sekali jeh. But always kayy! :P K aku memang siak sikit. Hati kalau dah benci, benci jugak sayang hoi. Haishh, aku memang takde hati langsung nak pergi sekolah ni. Takde freedom langsung! Ruless kalau boleh setempek tu, setempek tu je aku kene ikut. Macam siak k siak! Aptb. School tak best, bila nak terbakar woi? Hope semua cikgu mati rentung. Sejuk hati saya cikgu :') Aumm sayang cikgu <3 Muah muah!


Holiday! I wait you for you a long time :')

https://twitter.com/AnisLee


Copyright ©.Layout by:Evangelista. All right reserved 2011-infinity.