What goes around, comes around!

Let go of the past and the past will let go of you. Karma is like 69, you get what you give.





What happen to me?
 
October 21, 2012 


What happen to me :O? Haritu aku pergi klinik jumpe dokter. Entah pape jee dokter ni, cakap macam longkang --' Kalau taktahu ape sakit aku dok sengap cukop lah. Ni pi pandai2 suruh aku buat operation lah ape bagai. Pundek time dia cakap tu mula lah kecut perut aku. Tapi memang sakit ahh, tambah pedih lagi kot atas :) Phewww, sabar jee lah. Kalau aku pi hospital, dah sahsah aku kena tahan. Takmau lah seksa aku duduk sana, hahaha kena makan ubat semua. Tak payah lah, biaq aku mati pun takpa :) Orang len pun tak payah nak fikir ape pasal aku dah kan? Thanks barua siye alam toya :D Dokter babi tak sedaq diri :'( Hm, kbai.

Rahsia ini telah lama aku pendamkan. Tiba masanya segala-galanya aku ceritakan. Aku akan pergi, pergi ku tak akan kembali. Tiba masanya, kau cari teman pengganti :') Selamat tinggal sayang 




Copyright ©.Layout by:Evangelista. All right reserved 2011-infinity.