What goes around, comes around!

Let go of the past and the past will let go of you. Karma is like 69, you get what you give.





Jealous!
 
October 14, 2012 


Termenung aku usha gambar yang atas ni, tapi bukan atas ni je, tapi banyak lagi yang aku dah save dalam kepale hotak aku. Sweet gile lah, aku suke tengok yang sweet2 ni. Bukan dalam gambar je, kadang2 aku keluar aku selalu tengok pasangan couple semue. Ya allah, serious aku bgtahu aku jealous sangat. Tapi aku just buat taktahu, aku buat macam couple tu tak wujud di depan mata aku. Hahaha, aku taktahu lah bile nak dapat :( Teheee, maybe lame lagi kot nak kena tunggu dektu. Taktau nak kata, lame2 aku t mati keras je. Hari jumaat haritu aku pegi makan Mcd dengan member aku semue, aku tengok ade pasangan couple tu makan bersuap-suap. Ya allah, terase sampai menusuk ke hati bhaii :( Aku tengok mate aku sampai tak berkedip. But it's okay, aku tak heran semue tu. Axhhhhhhhhhhh! Punye pasal lah. Aku tanak fikir semue tu, aku just nak fikir pasal exam last year. Tu yang penting buat mase ni, yang lain semue lantak lah, aku tak kesah okay aku tak kesah! :'( Hmmmm, kbai!

BIE I MISS YOU KOT! FAHAM LAH AKU SAMA, ERRRRRRRRR! BORING DOH, BORINGSSSSSSSSSS!

https://twitter.com/PandaOmeyIV 


Copyright ©.Layout by:Evangelista. All right reserved 2011-infinity.