What goes around, comes around!

Let go of the past and the past will let go of you. Karma is like 69, you get what you give.





Boring :/
 
October 30, 2012 


Hope tomorrow better than nowww :)
Hmm, boringlah aku taktahu nak buat ape dah. Aku ingat nak pergi rumah atyn lepak dengan depa semua. Tapi rase malas bila nak pergi and balik. Lagipun tengah takde mood ni, semua jadi malas sedangkan nak makan pun malas nak suap sendiri. Hahaha, bongok kan aku ni? Sedapnya makan cake sendiri, makan sorang2 memang kenyang lah. Tapi aku ade tinggal kan untuk family aku, ingat aku monster ke nak telan semua --' Hahaha, lawak lah text dengan bie ni. Tak berhenti aku nak tergelak, susah sikit dengan budak ni. Kalau aku nak marah dia je, mesti tak jadi, memang selalu jadi macam tulah. Dia ni pandai ambil hati aku, dah lah manje dengan aku. Haishh, nak je aku beli dia bawak balik, aku nak jadikan dia bantal busuk aku. Emm :/ bantal busuk? Tanak lah, aku nak bantal busuk aku yang original jugak :3 So aku jadikan dia bebear aku cukup lah :) Dia kan comel, pipi tembam macam belon pulak tu. Hihik, zikry i miss you so much. Nanti kite jumpe kay sayang. I wait for you, anything gtau ayg okay if nak jumpe :3 Hmm, boring boring boring. Kbai :D



Copyright ©.Layout by:Evangelista. All right reserved 2011-infinity.