What goes around, comes around!

Let go of the past and the past will let go of you. Karma is like 69, you get what you give.





Full of sadness.
 
October 13, 2012 


Awak sampai bile saya harus menunggu awak. Awak tak rase kesian terhadap saya langsung ke? Awak, awak tahu tak? Saya rase awak dah tak sayang kan sayang dah. Kenapa awak, saya buat ape dekat awak? Saya ni jahat sangat ke sampai awak buat saya macam ni. Saya faham awak ade masalah sekarang ni, ni semue sebab handphone awak kan? Awak kalau awak betul sayang saya, mesti awak dah berusaha untuk saya. And mesti awak tak give-up carik handphone dari kawan-2 awak. Tapi awak tak boleh salah kan saya sebab menyusahkan awak. Ni pun sebahagian nya salah awak, nak tahu sebab ape? Sebab saya dah nak tolong berikan handphone saya untuk kita berhubung, tapi awak kata awak tanak. Kenapa awak? Awak dah boring dengan saya ke? Sebab tu awak beri alasan yang tak masuk akal kan? Awak nak tahu tak, saya sebenarnya tak percaya alasan awak tu. Bagi saya alasan tu alasan bodoh! yang pernah saya dengar. Saya serious awak, saya tak bergurau dalam hal ni. Awak kalau saya tak tahu perkara sebenar takpe, kalau saya tak nampak takpe, kalau saya dengar dari mulut orang pun takpe. Tapi asalkan jangan semuenya real di mata saya. Jage-jage lah, nahas awak saya kerja kan. Awak nak tahu pada masa tu, hidup awak akan hancur saya buat. Air mata awak tak akan berhenti mengalir, dan awak akan menyesal seumur hidup awak :')

You, I really miss you. I need you right now :( And I love you more than you love me sayang. I'm alone without you.
https://twitter.com/PandaOmeyIV 


Copyright ©.Layout by:Evangelista. All right reserved 2011-infinity.