What goes around, comes around!

Let go of the past and the past will let go of you. Karma is like 69, you get what you give.





Entahlah.
 
October 04, 2012 

Hahaha, mulai dari sekarang aku dah tak minat nak berfesbuk ni. Nak bukak laptop ni lagi lah aku malas. Ikut kan hati laptop ni aku nak campak kat sungai belakang rumah aku ni. Dah lah line macam fundekk, beban aih nak tunggu ang line hoi. Kalau modem murah, dah lama aku campak dalam lubang jamban dah tu aku beli hok baru mia ^^ apa macam? Tapi berangan saja lah nak buat macam tu, makan minum pun mak bapak yang tanggung. Okay lah, pasal nak pi KL pulak aku nak cerita --' Actually aku malas gila nak pegi KL tu, apa yang best sangat taktau. Mama aku duk paksa pulak, banyak kali dah aku bgtahu yang aku tanak. Ehhhh, tetiba dia kata dia dah tempah tempat duduk untuk konvokesyen along tu. Axhhhhh, berat bontot nak tinggalkan penang even 3 hari pun. Tuu bf aku tuu, sape nak jage? Nenek moyang aku kot? Adehhh, mane tahu die hang tak bagi tahu aku ke? --' Mule lah panas baran aku nak kuaqq time ada kat sana. Tapiiiiii, hmm aku tanak ikut! Kbai.

https://twitter.com/PandaOmeyIV


Copyright ©.Layout by:Evangelista. All right reserved 2011-infinity.