What goes around, comes around!

Let go of the past and the past will let go of you. Karma is like 69, you get what you give.





:')
 
October 11, 2012 

♥ Hi, semalam abah and maa balik kampung sebab pasal nak beli rumah tu. Urgent sangat bende tu, tapi aku kena tinggal sebab harini ade exam akhir tahun :'( Untung bie kejutkan pagi tadi, kalau tak memang aku takan bangun lah jawabnye. Bile aku bangun kan? Aku rase sunyi, macam takde orang dah dekat rumah ni. Sebab selalunya abah yang kejutkan setiap pagi, abah lah yang sedia kan semue keperluan aku pagi-2. Contohnye macam air panas sebab pagi-2 kan sejuk, tuala, kasut sekolah abah keluarkan dari almari kasut, tali kasut abah buatkan and baju & kain abah gosok kan. But pagi tadi semue aku yang buat! :'( Erghhh, aku terase kehilangan depa even depa balik kampung sehari pun. Macam mane lah hidup aku tanpa depa nanti, hmm mesti aku always ingat ape yang depa buat kat aku. Abah maa? Jangan tinggal org k? :* Sayangggggg abah mama!


Copyright ©.Layout by:Evangelista. All right reserved 2011-infinity.