What goes around, comes around!

Let go of the past and the past will let go of you. Karma is like 69, you get what you give.





Air mata pada hari lahir! :'(
 
October 30, 2012 


Sekejap jeh hari lahir aku berlalu, macam mane ehh nak cakap? Hari jadi pun aku rase macam hari biase jehh, tak special langsung bagi aku. Hmm, aku dah tak larat nak lap air mata aku ni :') Tak berhenti mengalir lah. Sepatutnya hari jadi aku, aku kena happy. Tapi tak, semuanya berubah menjadi air mata. Ya allah kenapa mesti aku yang tanggung semua derita pada masa yang sepatutnya aku bergembira? :( Semalam kak myra beli cake untuk aku. It sokay aku happy semalam sebab aku ingatkan masa bufday aku akan jadi sempurna. Tapi semuanya hancur :'( Masa petang hari jadi aku tu, takda sapa-2 pun dekat rumah. So cake tu aku nak sambut dengan sapa? Sapa yang nak nyanyi kan lagu happy birthday aku? :'( It sokay, aku ambil keputusan untuk sambut sorang-2. Aku keluarkan cake dari peti ais, letak lilin, pasang api dekat lilin, nyanyi sorang-2, wish sesuatu, tiup lilin, aku potong cake tu, then aku suap diri aku sendiri. Bayangkan aku buat tu semua sorang-2. Abah keja, kak myra keja, mama keja, kak lagi 2orang dekat KL :'( Ya allah, sedihnya birthday tahun ni *LAP AIR MATA* Sepatutnya aku sambut birthday aku dengan zikry jugak, tapi dia ada masalah, aku faham. Ada member semua buat taktahu :'( Kecuali ayu, farisha. Memang abah bagi aku duit, memang mama wish dekat aku, memang kak myra beli cake and baju body glove dekat aku. Tapi kenapa depa tak boleh balik rumah kejap tengok kan aku? Sambut dengan aku? Kenapa buat aku macam ni :'( Aku bukan nak korang simpati dekat aku. Tapi aku rase memang sedih :'( Aku ingat sampai mati ape yang korang buat masa hari jadi aku :') Tengok time korang pulak aku nak buat keringg macam mana :) Wait and see, assalamualaikum. Kbai!

Aku benci semua orang masa hari jadi aku. Aku diabaikan okay :')Thanks a lot semua. Aku ingat sampai mati, ingat tu aku ingat sampai mati :) Kbaii.




Copyright ©.Layout by:Evangelista. All right reserved 2011-infinity.