What goes around, comes around!

Let go of the past and the past will let go of you. Karma is like 69, you get what you give.





Sweet tak? ♥
 
September 24, 2012 


♥ Mohamad zikry afiq, I lepchiuu sho much :* Ehh, tak sangke kan yang kita ni dah couple lebih daripade setahun. Now I trust you like I trust my family. Kau comel and manje dengan aku. Kau aku punye tau, terutamanya pipi kau yang тɛмвαм tu. Ingat selama-lamanya kau milik aku, sape culik kau aku bunuh depa :) No one can take you from me. Langkah mayat aku dulu, baru depa boleh merasa kasih sayang kau, seperti mana aku rasa bahagia sekarang :* I love you is to understand each other, to laugh together, to smile with a happy heart and to trust one another. Aku memang sayang kau sepenuh hati aku, dan kau aku simpan dalam hati aku buat untuk selama-lamanya. Aku anggap kau macam suami aku kay suami, sebab tu aku control kau half percent. Nak tahu kenapa? Sebab aku tanak kehilangan orang yang aku sayang, and manje dengan aku nii :') I lepchiu sayang. Sayang aku dengan ikhlas okay? Jangan tinggal aku :* Kbaii .





Copyright ©.Layout by:Evangelista. All right reserved 2011-infinity.