What goes around, comes around!

Let go of the past and the past will let go of you. Karma is like 69, you get what you give.





Sayang Aku :D
 
May 30, 2012 


 K yang perempuan dekat atas tu Sayang aku tau , takmau culik-culik dia dari aku K ? Tu picture dia dengan boyfriend dia :'( K jealous sebab depa sweet sangat . Hurm, qis aku rindu kau kot :'( Aku ade kat KL doo, takde peluang nak jumpe kau . Maybe sekolah nanti aku datang, so boleh lah kita jumpee :D Hihihi, wey asal kau gedik-gedik nak snap pic dengan bf kau nih ? Kau tahu tak aku jealous, bodo lah kau nih . Sekeh sampai mampos kang, dah lah pendek dari aku . K aku sedar aku pendek jugak, tapi kau lagi lagi lagi pendek dari aku kan ? Hohoho, *Proudd . Hope kau kekal dengan lelaki kurang handsome di atas :P K actually aku jealous . Kbai :)

Sincerely: Anis Lee :)


Copyright ©.Layout by:Evangelista. All right reserved 2011-infinity.