What goes around, comes around!

Let go of the past and the past will let go of you. Karma is like 69, you get what you give.





Goodnight :)
 
May 28, 2012 


Omaigosh, sekarang dah pukul berapa ? Tengok lah aku mengila, nak edit blog punye pasal . Sampai sekarang pun aku tak perasan pukul berapa, now dah pukul 3.10 AM derr . Hahaha gila kan aku ? K btw tengok lah wajah baru blog aku, awww sakit tulang belakang tau, ni semue semate-mate nak edit blog kesayangan ni haa :) Hihi, takpe lah tidur lambat pun . Esok bukan sekolah kan kan ? Kita dah cuti lah, sikit tak heran setakat nak bangun lambat nih kan kan ? Hohoho :3 Okay lah, mate dah macam panda aku tengok (O.O) Kayy see you tomorrow, aku nak tido . Dah mengantuk ni haa, bf tersayang dah tido awal tadi . Hmm, kbabai korang :)




Copyright ©.Layout by:Evangelista. All right reserved 2011-infinity.