What goes around, comes around!

Let go of the past and the past will let go of you. Karma is like 69, you get what you give.





Goodbye Bie :(
 
March 31, 2012 


  Pagi tadi aku terjage awal , bila aku tengok phone aku tetiba ada Message from kau , then aku bace lah :

ayg bie nak pegi dah , jaga diri ayg elok2 tau , jgan sedih2 kay , pegi scola elok2 tau , bie selalu t ingt kat ayg , bie pegi 1minggu jew , ayg tunggu bie kay , bie sayang ayg , iloveyou , muahx , bie nak dengar suare ayg , tapi ayg dah tdow tak pe la , lagi pun dah lewat , k larh bie pegi dulu , :'(

Macam tu lah text dia sent dekat aku , time aku bace tu memang hati aku tetibe jadi lain lhaa . Then aku cuba call dia , tengok2 *Nombor Yang Anda Dial, Tidak Dapat Dihubungi* Ya allah , memang aku menangis time tu . Time aku tengah nangis tu , tetiba nama -Bucuk- keluar at screen phone aku . Aku angkat lah , dia cakap dia ada kat KLIA . Aku ingat kan dia dah naik flight , hmm . Aku dapat text kejap jee dengan dia . Lepas tu pukul 7.26am last text dia sent dekat aku cemni :

Zikry : ayg bie pgy dulu , babai iloveyou tau , Muahx , take care tau .
Aku : Okey bie , iloveyoutoo bie , ingat ayg , take care jugak oke ? Muahx kbabai :'(

Then dia tak reply dah , aku try lagi sekali call dia . Lepas tu *Nombor Yang Anda Dial, Tidak Dapat Dihubungi* Kayy memang sakit hati and sebak gilaa aku time tu , menangis tak henti2 . Nak buat cemna , dia pegi China bukan lama pun . Terpaksa aku tunggu , tak text dia , tak dengar suara dia , and tak call dia :'( hmmm bie ? I'm waiting :') Kbabai iloveyousomuch , Muahx !


Copyright ©.Layout by:Evangelista. All right reserved 2011-infinity.